15 sanningar om ulrik

1: jag älskar tv serien scrubs och har sett alla avsnitt minst tre gånger
2: precis före lilla melodifestivalen funderade jag på att färga håret grönt, men så blev de inte
3: jag är beroende av att spela iphone-spel av alla dess slag
4: jag dricker cirka en liter mjölk varje dag
5: när jag var två och ett halv år sjöng jag var bor du lilla råtta på min farmors 60-års dag
6: jag har ganska nyss börjat övnings köra så se upp på vägarna 
7: frukost är mitt favorit mål på dagen, den ätes ofta ensam, då familjen käkar fem timmar tidigare 
8: den första låt jag skrev heter vackra flickor jag skickade in den till lilla melodifestivalen 2005 men den kom tyvär inte med
9: jag har en gång kliat mig i ögat med habanero för att slippa hålla fördrag i skolan
10: jag har aldrig tidigare varit så gammal som jag är i dag
11: att städa är något av de tråkigaste jag vet. Därför gör jag de väldigt sällan 
12: jag biter på naglarna och har därför inte behövt klippa dom sedan jag var typ tolv
13: jag tycker sport är totalt ointressant att titta på men lirar gärna lite fotboll med kompisar
14: jag har tagit pianolektioner i sju år men är fortfarande adlads på noter
15: jag har tappat texten i direktsäning ett flertal gånger. Både i tv och på radio!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM BLOGGEN
Denna blogg handlar om Ulrik Munther, en 18 kille från Kullavik/kungsbacka utanför göteborg. Han blev känd från en cover han gjorde på Lady Gagas låt "Born this way" och även från lilla melodifestivlen 2009. Den 10 mars kom han även 3a i stora melodifestivalen med låten "soldiers". Vill ni veta mer om Ulrik får ni läsa bloggen. #muntherpower!
DET SENASTE
KATEGORIER
ARKIV
LÄNKAR