Min dag!

Idag så har jag varit i Göteborg och tittat när Ulrik var med i Musikhjälpen. Och det har varit en awesome dag så tack till alla som gjorde min dag så bra och speciellt tack till vår underbara grabb Ulrik!
Vi hjälpte även ulrik att samla in pengar till välgörenhet så vi hängde på flera stycken runt i stan. Vi Fick åka runt med spårvagn me Ulrik o så sjöng han, Tänd Ett Ljus, Born This Way det var nog dom låtarana han sjung då! Men han sjöng The box och Boys Don't Cry på Musikhjälpen som sändes live på P3 radio eller svtplay 10:30 idag! ;)
Bilder och videos kommer i nästa vecka skulle jag tro, ska även se honom imorgon också då när han är i Hjo! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM BLOGGEN
Denna blogg handlar om Ulrik Munther, en 18 kille från Kullavik/kungsbacka utanför göteborg. Han blev känd från en cover han gjorde på Lady Gagas låt "Born this way" och även från lilla melodifestivlen 2009. Den 10 mars kom han även 3a i stora melodifestivalen med låten "soldiers". Vill ni veta mer om Ulrik får ni läsa bloggen. #muntherpower!
DET SENASTE
KATEGORIER
ARKIV
LÄNKAR