Facebook!

Hej allihop. Orkar inte komma på en ny hälsningsfras nu när jag är sjuk, så ni får nöja er med ett "Hej allihop".

Som ni kanske vet så är jag sjuk och var tvungen att ställa in gigget i Malmö och signeringarna i dag. Läkaren sa att jag hade början till Lunginflammation och jag hade drygt 39 graders feber igårkväll, så det var nog tur att jag inte försökte mig på att sjunga.
Jag känner mig dock betydligt bättre idag, och hoppas på att vara tillräckligt frisk för att lira på tisdag. Jag kan tyvärr inte lova något än, men jag tror och hoppas i alla fall.

Ska ta och sova lite till nu.
God natt allihop, och tack för alla uppmuntrande ord ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM BLOGGEN
Denna blogg handlar om Ulrik Munther, en 18 kille från Kullavik/kungsbacka utanför göteborg. Han blev känd från en cover han gjorde på Lady Gagas låt "Born this way" och även från lilla melodifestivlen 2009. Den 10 mars kom han även 3a i stora melodifestivalen med låten "soldiers". Vill ni veta mer om Ulrik får ni läsa bloggen. #muntherpower!
DET SENASTE
KATEGORIER
ARKIV
LÄNKAR