STORT GRATTIS ULRIK!

Va e det för en dag , det är ingen vanlig dag för det är ulriks födelsedag Hurra Hurra  Hurra!
Idag blir den här grabben 18 år. Det var en tråkig dag och jag satt på mitt rum och plötsligt så gick jag ut till tv rummet och där satt mamma och tittade på lilla melodifestivalen 2009 och då satte jag mig och då var det en ung killes tur att sjunga... det roliga var att jag trodde att han var typ 12-13år och inte 15 hahaha men aja iaf, sen den dagen har jag gillat honom tro det eller ej, men så är det ;) Jag ser verkligen upp till honom. Hans musik gör en glad, hans röst, och hans leende. Jag träffat så många underbara människor genom den här killen i alla olika åldrar och vi alla är som en liten familj ! Så stort Grattis Ulrik ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM BLOGGEN
Denna blogg handlar om Ulrik Munther, en 18 kille från Kullavik/kungsbacka utanför göteborg. Han blev känd från en cover han gjorde på Lady Gagas låt "Born this way" och även från lilla melodifestivlen 2009. Den 10 mars kom han även 3a i stora melodifestivalen med låten "soldiers". Vill ni veta mer om Ulrik får ni läsa bloggen. #muntherpower!
DET SENASTE
KATEGORIER
ARKIV
LÄNKAR